Aanvragen per direct

network-1019778

Wij plaatsen onze opdrachten bewust heel summier op het internet, bij interesse kun je altijd even mailen naar hamelink@manit.nl onder vermelding van het aanvraagnummer.

2017014 ICT solution architect

De Architectuur van locatie Rotterdam verder in beeld brengen.

  • Het bewaken van de architectuur in de fusieprojecten en zowel overlap als missende onderdelen signaleren en hierop kunnen acteren.
  • Ophalen van inhoudelijke architectuurkennis bij collega IT systeem architect.
  • Het verwoorden van de architectuur en uitdragen naar de fusie-organisatie.
  • Impact analyses uitvoeren van projectvoorstellen, functionele en technische ontwerpen.
  • Het opstellen van PSA’s. Issues oppakken die uit huidige fusie projecten komen. Deze hebben o.a. betrekking op koppelvraagstukken. Stelt domein architecturen op.
  • Wij zoeken: Ervaren Solution Architect Communicatief sterk persoon die met alle lagen van de organisatie kan samenwerken. Nauw samenwerkt met de IT Systeem Architect Systeem/procesdenker en die al eerder architectuur heeft beschreven Iemand die de grote lijnen ziet, maar ook Inhoudelijk kennis van zaken heeft.
  • Basisontwerpen kunnen maken voor fusie-projecten. Kennis van communicatie standaarden in de zorg ( HL7, DICOM en XDS) en Enterprice Service Bus systemen is zeer gewenst. bekend met Prince2, Agile/scrum

 

 

2017019 Detachering met mogelijk vast dienstverband

Business Consultant (Utrecht) ‘Schakel tussen ICT en interne klant’

Als Business Consultant ben je het eerste aanspreekpunt van ICT voor onze interne klanten. Je vertaalt de organisatiedoelstellingen en –wensen naar optimale (ICT) oplossingen. Daarmee draag je direct bij aan het succes van onze ondernemingen.

Daarnaast zorg je voor continue aanscherping van het ICT dienstenportfolio en de operationele processen, zodat deze goed aansluiten bij de (toekomstige) behoefte. Cruciaal hiervoor is het onderhouden van een goede relatie met zowel de verschillende ondernemingen als de ICT supply organisatie.

Wat ga je doen?

  • Je bent eerste aanspreekpunt voor interne klanten op directie- en managementniveau
  • Opbouwen en delen van kennis en inzicht in de behoeftes, business drivers en de roadmaps van onze interne klanten
  • Een belangrijke bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van de ICT dienstverlening
  • Ophalen van de klantvraag, dit vertalen naar oplosscenario’s en dat vervolgens effectief beleggen binnen de ICT organisatie
  • Onderhouden van een goede relatie met de interne klanten en andere stakeholders
  • Op de hoogte blijven van nieuwe technologische ontwikkelingen en mogelijkheden

Wat neem je mee?

  • WO werk- en denkniveau
  • Een can do mentaliteit
  • Goed ontwikkeld analytisch vermogen en relatietalent
  • Aantoonbare kennis van en ervaring in de farmaceutische markt, bij voorkeur in het apotheekbedrijf of in een andere zorg gerelateerde B2C omgeving
  • Kennis van en ervaring met informatiemanagement
  • Kennis van en ervaring met online strategieën en concepten (B2C portalen, webshops etc.) is een pré

Persoonlijk contact is de sleutel van ons succes.